środa, 8 kwietnia 2015

Dziewczęca narzuta

Mogę się pochwalić jednym z kilku projektów, które ukończyłam ostatnio :) 
To narzuta, o wymiarach 120x80cm, typowo do łóżeczka małej dziewczynki. 
Uszyta z kawałków tkanin, które pozostały po wielu innych zamówieniach (czyli nastąpiło przekopywanie kosza z resztkami ) i wielu tkanin zalegających ;)



Choć ma dużo różowych akcentów, przełamałam je żółcią, fioletem i odcieniami zieleni. 
Centralnym punktem narzuty jest aplikacja z dwoma przytulaśnymi sówkami: 


Niektóre kwadraty ozdobiłam ręcznie naszywanymi aplikacjami, aż szkoda było nie wykorzystać tych obrazeczków z mniejszych kawałków:




Jako wypełnienie zastosowałam pojedynczą warstwę cienkiego kocyka, jaki można kupić w marketach wnętrzarskich. 
Spodnim elementem mojej narzutowej "kanapki" został materiał w delikatnych odcieniach, całość spięła lamówka, którą podszywałam ręcznie. 



Nie omieszkałam dodać metki z moimi inicjałami i rokiem uszycia, to tak na przyszłość, żebym pamiętała, jak już uszyję milion narzut i quiltów na różne okazje ;)



Czy nie chciałoby się być znowu małą dziewczynką ..? 
Z łóżeczkiem pełnym poduszek, pluszowych zwierzaków i ciepłym kocykiem....

9 komentarzy:

  1. Oj tak wracają wspomnienia narzutek i kocyków - choć kiedyś nie było tak przytulnych i kolorowych jak Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doczekałam się nowego wpisu! Na początku myślałam, że aplikacja w środku jest gotowa, dopiero widzę, że jest wydziergana przez Ciebie, super!
    Każdy ma tyle lat na ile się czuje.. nieprawdaż?:)

    Emi

    OdpowiedzUsuń
  3. Słów brak, wspaniała. Zdradź na jakiej maszynie szyjesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, moje cudaki powstają na maszynie Janome 415 http://craftoholicshop.com/pl/p/JANOME-415-BON-20zl-Maszyna-do-szycia-wieloczynnosciowa-sterowana-mechanicznie/313
      Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Wow super pomysł bardzo mi się podoba. Jeśli na Pani ochotę to zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jest ta narzuta, jestem zachwycona! <3 Tyle cudnych wzorów i kolorów w jednym miejscu, do tego jeszcze sówkowa aplikacja, obłęd! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno Cię nie było. Narzuta świetna, pewnie, że chciałoby sie taką mieć w swoim łóżeczku. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz ogrzewa moje rękodzielnicze serduszko :-) Dziękuję !

You might also like: