sobota, 21 grudnia 2013

Jest grudzień, nie ma śniegu ..

No to kiedy będzie ten śnieg..?
Może znowu na Wielkanoc ;)


Dziś ujawniam kilka prezentów, które już mogą być ujawnione :)
śnieżynki - zawieszki na choinkę, taki komplecik


dwa ocieplacze, znów trenowałam na drutach ;)



i biało-złoty anioł świąteczny, wyhaftowany krzyżykami na czerwonej Aidzie 18


-----------------

A wiecie, co można zrobić z resztek TEJ (klik!) tkaniny ?

Sama w sobie jest prześliczna, więc i ścinki w zadnym wypadku nie mogą się zmarnować :)
Słodziutkie zawieszki na choinkę do pokoiku małej królewny:) 
(na pleckach mięciutki minky)






Wasze choinki już ubrane?
Moja jeszcze goła i wesoła :)


16 komentarzy:

  1. właściwie wszystko włącznie w laleczkami zawieszkami super, jak na świeżo nauczoną to gwiazdki rewelacyjne, ocieplacze słodkie, z tym że je trzeba w komplecie z kubkami dawać, aniołek piękny

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielki wow! Ocieplacze najpiękniejsze jakie widziała dotąd :) Reszta też bardzo fajna.
    Dziś wieczorem ubrałam choinkę i cieszę się, że mam to już z głowy, bo nie lubię tej czynności, wolę rozbierać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje śnieżynki jako zamiennik za śnieg zdecydowanie wolę..urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne przygotowałaś prezenty !!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prace

    Wesołych Świat !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie ozdoby są śliczne! Zapraszam do mnie http://moja-pasja-rekodzielo.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na te święta co nadchodzą,życzę ciepła i miłości.Niech Cię ludzie nie zawodzą i niech uśmiech w Twym sercu zawsze gości.
    Wesołych Świąt dla całej Rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale zaszalałaś, śliczne prezenty a te księżniczki cudne <3 nic nie ma prawa się zmarnować ! ;) Z tym śniegiem to prawda, nie zanosi się puki co ;/ ech

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super księżniczki :)), ja choineczkę ubieram jutro :)). Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknych Świąt. Dużo zdrowia i spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia w gronie najbliższych życzę .....Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko super, a ocieplane kubeczki genialne! znając życie faktycznie na Wielkanoc spadnie śnieg..

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne ozdoby! Zdrowych Wesołych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie rodzinnym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne śnieżynki:) Jakoś wyjątkowo w tym roku nie tęskniłam za śniegiem na święta:) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. ocieplacze to mi w oko wpadły :) genialne
    może z tej tkaniny okładkę na zeszyt, pamiętnik itp :) albo kredownik dla dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzę o tym, by nauczyć się robić takie cudeńka na szydełku. Ocieplacze milutkie, a pomysł z wykorzystaniem skrawków na zawieszki genialny!:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz ogrzewa moje rękodzielnicze serduszko :-) Dziękuję !

You might also like: