czwartek, 4 lipca 2013

Małe a wykorzystane ;)

I tu żadnych zdrożności nie mam na myśli, chodzi o małe hafciki mojego dziecka,
 które sobie zażyczyło, żeby je gdzieś wykorzystać. 
Wskoczyły więc w rameczki i na okładki zeszytów i notesików do słówek :


pszczółka podłożona ocieplinką, przepikowana wokół, więc mięciutka:


Zmieniłam też przeznaczenie mojego haftu na zakładkę, teraz będzie też na zeszycie :


Ale tu znów muszę wrócić do toreb, moje miłe, ale cóż uprzedzałam, 
że będzie duużo ich, więc nie mam wyrzutów sumienia ;)
Znów kwiatki szydełkowe, tym razem multikolor:



w środku też łączka :


---------------------

Matko, jak tu u nas dzisiaj parno..! 
Niech to się w końcu zbierze i lunie, bo się udusić można..
A zbój leży i patrzy ;)


12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na wykorzystanie małych hafcików :) A torba w pełnym rozkwicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje hafty są po prostu bajkowe, pięknie je wykorzystałaś:) Torba na lato super:) Te szydełkowe kwiatki, to wisienka na torcie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wszytstko....bierzesz udział w zabawie u Nitek???Zachęcam:))))Ty napewno byś wiedziała jak resztki wykorzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Zainspirowałaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wykorzystane!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne hafciki -ale torba niesamowita-bardzo mi się podoba-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko piękne że aż dech zapiera. Nie dziwię się że Latorośl chciała aby hafciki ujrzały światło dzienne :) Są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pszczółka i kwiatki słodkie, kicia na końcu oczywiście najsłodsza:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna torba z kwiatkami... widzę, że potrzebujesz masę zużytych spodni ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne hafciki i bardzo dobrze wykorzystane:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejciu! Jakie śliczne te szydełkowe kwiatuszki!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz ogrzewa moje rękodzielnicze serduszko :-) Dziękuję !

You might also like: