środa, 10 lipca 2013

Jeszcze dwa razy ;)

Ostatnio przekonałam się, że sowy wciąż są lubiane :) 
Więc kolejna wskoczyła na torbę, wyraz twarzy ma wielce zdziwiony, bo i oczyska ma zacne ( znów Kolorową Kurkę pozdrowię ;)) spójrzcie same : 



Torbiszcze duże. Podszewka taka tym razem:


I nie wiem czemu, cały czas mi chodziły po głowie guziki. No to są i guziki, prosz:




Cholerka, jakbym nie robiła zdjęcia, to się błyszczą jak... i nie widać że jedne  perłowe a inne nie. No cóż, jak kto silnie dociekliwy to musi sobie zwizualizować ;)

Tym razem kiermasz niestety zawiódł troszkę nasze oczekiwania, ale na szczęście zadziałał handelek barterowy, czyli praca za pracę. Uwielbiam to po prostu i w ten sposób wróciłam bogatsza o kilka sztuk biżuterii, a moje torby pojechały do nowych domów :) 


Było bardzo wesoło ;)

----------------------

A wiecie co muszę jeszcze dwa razy ? Jeszcze dwa razy muszę wstać do pracy a potem urlop !!!
:D

26 komentarzy:

  1. Twoje torby są po prostu świetne! No to jeszcze dwa razy i życzę udanego urlopu!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torby jak zwykle boskie. Mi się bardziej serduszkowo-guzikowa podoba, a co? Chociaż po cichu przyznam że za sowią też bym się nie obraziła :) A jakie plany na urlop??? Twórczy odpoczynek czy odpoczynek od twórczści ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. twórczy raczej, bo specjalnie na tę okoliczność zaprzyjaźniłam się z szydełkiem, coby nie siedzieć na marne tyle godzin w samochodzie ;)

      Usuń
  3. sowa prześliczna, a pomysł z guzikami trafiony w 10kę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne torby, a jakie piękne sutasze dostałaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne torebki - szczególnie z sową - ja też je uwielbiam!
    Wymiana na biżuterię - szczególnie sutasz jest zawsze udana ;-)
    Ciesz się zbliżającym urlopem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Torby bardzo ładne, obie mi się podobają, choć bardziej wpadła mi w oko ta druga torba z serduszkiem i guzikami :) Sowa z pierwszej torby wyszła rewelacyjnie!!

    przesolone-inspiracje.blogspot.com - Zapraszam na nową notkę, z sową z masy solnej xD

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja bym za TO chętnie popracowała ;)
    torby piękne.
    i kolczyki sutasz, cuda, uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale sowa!!! Cudo :)
    Udanego wypoczynku no i pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O zazdroszczę urlopu, zresztą jeszcze trochę i sama będę miała:) Torby są rewelacyjne:) Przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne te serca z guzikami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sówki są bardzo lubiane :)), biżuteria śliczniutka

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne torby ,no i biżuteria cudowna-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. oj ale świetne torby! :) takie idealne na zakupy albo na plażę :) no i widzę że świetnej wymiany dokonałaś, pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sowia torba, a oczy ma fantastyczne, fakt:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przyjemny blog:)
    PS. Wpadnij do nas na WIANKOWE WYZWANIE http://addictedtocraftsblog.blogspot.com/2013/07/wiankowe-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta torba z sową jest cudowna! :) I z sercem też <3

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczne torby:)) Z sową to arcydzieło!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne torby! Dziękuję za gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Torby świetne - pozdrawia Sowa;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna sowa, rzeczywiście wytrzeszcz ma taki jakby się ktoś do niej dobierał ;p nie napiszę od której strony ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze Candy
    malafarmaaniki.blogspot.com
    pozdrawiam z ArtFarmy Anika :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz ogrzewa moje rękodzielnicze serduszko :-) Dziękuję !

You might also like: