środa, 2 stycznia 2013

W dobre ręce, które zużyją

Jak sie człowiek pochoruje, i musi siedzieć w domu, to różne zajęcia sobie wynajduje. 
 No i właśnie, podczas przegrzebywania moich zasobów wynalazłam takie cuś:
 
misio TT - 5 sztuk wycięty i 5 sztuk w kółeczku
ten z serduszkami jest jednostronny

kółeczko ma taki sam wzór z obu stron

 
i drewniane szpulki po niciach, sztuk 4:
 
Czy ktoś ma ochotę ?
 Może misie przydadzą się osobom tworzącym kartki?
 A szpulki może jako podstawa do decoupage..?
Sami będziecie wiedzieć najlepiej...
-----------------------------
Jeśli komuś się przydadzą, dajcie znać, wyślę pocztą.
 

10 komentarzy:

  1. śliczne
    ale mnie by raczej zasiliły pudełka z wszelkimi przydasiami :)
    mam nadzieję, że szybko znajdą nowy dom:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bym mogła chcieć takie szpuleczki ? Już mam na nie pomysła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to napisz adresik na mojemalerekodzielo@gmail.com :-) i koniecznie pochwal sie co z nich zrobisz!

      Usuń
  3. Miśki TT - znal kogoś, kto dałby się za nie pokroić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłaś pierwsza, więc poprosze adres na maila jak wyżej :-)

      Usuń
  4. Przecudne te misiaczki, szkoda że się spóźniłam bo chętnie bym je przygarnęła :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam skomplementować Twojego bałwanka i nie da się wstawić komentarza pod tamtym postem
    Sprawdź sobie, czy się coś nie poprzestawiało - maila też Ci napisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za odwiedziny - jak to się stało, że mnie tu jeszcze nie było? Ale już jestem i też będę zaglądać (piękne kartki wykonałaś na święta, cudnego masz kota, a resztę sprawdzę później.). Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj :) nominowałam ten blog wyróżnieniem VBA!
    Zapraszam po szczegóły http://mala-rzecz-a-cieszy.blogspot.com/2013/01/wyroznienie-vba-czyli-7-rzeczy-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz ogrzewa moje rękodzielnicze serduszko :-) Dziękuję !

You might also like: