poniedziałek, 1 października 2012

Żółty i kratka

Całą sobą czuję, że nadchodzi jesień. I choć pogoda jeszcze wciąż dopisuje, to ja już jakby na zapas markotnieję, drażliwię się i ogólnie jakoś niemoc mnie taka ogarnęła że aż sama siebie znieść nie mogę. Ale dziś zostałam zawstydzona, przywołana do pionu i przyrzekam uroczyście poprawę ;-)
W połowie sierpnia umówiłam sie na wymiankę z właścicielką bloga Doroteaart :
w zamian za królika w żółtych spodenkach pani Dorotka zaoferowała mi kolczyki robione techniką sutasz, o które kiedyś pytałam. Królik powinien już być na miejscu, więc mogę się chwalić;-)

Cudne..
 Już dzisiaj byłam w nich w pracy kręcąc głową jak koń na paradzie, taka byłam dumna :-)
Ale to nie wszystko, paczka kryła w sobie jeszcze dwie pary kolczyków:
 czerwone z korali i wkrętki w wersji nude. 

A oto wysłany sprawca całego zamieszania:






Zabrał ze sobą drobiazg w postaci notesu w szkocką kratkę:


i trochę kolorowych koralików, które, mam nadzieję, przydadzą się :-)
Dziękuję pani Dorocie za cudowną wymiankę i pozdrawiam serdecznie!

  

9 komentarzy:

  1. fantastyczne te sutaszowe koraliczki :D wcale się nie dziwię że "paradowałaś" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Udana wymianka - śliczne kolczyki ;) Gratuluje! Miłego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe preszenty - i te wysłane i ten który dostałaś :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wymianka ,ślicznościami się obdarowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój Królik wiadomo Rewelacyjny jest :) A kolczyki sutaszowe też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprawca zamieszania prezentuję się bardzo elegancko:) A i kolczyki z wymianki urocze. Trzymam kciuki, żebyś bezboleśnie przeszła przez tę jesień:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała wymiana, jedne prezenty warte drugich. Wszystkie cudne:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz ogrzewa moje rękodzielnicze serduszko :-) Dziękuję !

You might also like: